Suomessa on käyty viime kuukausina erikoista julkista keskustelua. Sen sijaan, että olisimme puhuneet enää epidemiasta, pandemian johtamisesta, sairastavuudesta tai vaikkapa heikoimpien suojelemisesta, olemme puhuneet loputtomiin arvovalinnoista ja viestinnästä. Helsingin Sanomat sanoi sen jo vuodenvaihteessa pääkirjoitussivulla asti ääneen: siinä, saako käydä päiväkaljalla vai uimahallissa, on kysymys arvovalinnasta. Viranomaiset ja iltapäivälehdet toistelivat perässä: On arvovalinta, että rajoitukset […]
Hyväuskoiset taiteilijat jäivät arvokeskusteluksi muuttuneen epidemian hoidon jalkoihin
