kuin mies miehelle

Suomessa on viime vuosina yritetty huonolla menestyksellä siirtää naistenlehtien menestystä miesmuottiin.

Suomessa on viime vuosina yritetty huonolla menestyksellä siirtää naistenlehtien menestystä miesmuottiin. Suomen Kuvalehden käsikynkkään perustetun Mies-lehden ensimmäisen numerossa käydään autoilun, näennäistaiteellisten pinupkuvien ja tyylitellyn eräretkiromantiikan rinnalla myös synnyttämässä, runoilemassa ja haastattelemassa hoiva-alan sankarimiehiä.

Kiinnostavista teemoista huolimatta ajatus pro mies -hakuisesta erikoislehdestä voi olla sittenkin liian konstikas. Suomessa on jo yksi lehti, joka on lyömättömällä tavalla onnistunut kiteyttämään rehtiä toveruutta, hienostelemattomuutta ja teknistä asioiden hallintaa huokuvan suomalaisen miehen brändin. Ja liki kokonaan viittaamatta naiseen. Tekniikan Maailmalla on vuoden 2002 Kansallisen mediatutkimuksen mukaan 756 000 lukijaa.

Voima

Kommentoi Facebookissa
Migration Comics
Helsinki liikkuu